Want to try our tool?

Pretražite našu stranicu

Sadržaj
1. Uvjeti korištenja web stranice TiD-extra d.o.o.
2. Učestala pitanja i jamstvo
3. Otkazivanje i vraćanje narudžbe
4. Dostava
5. Plaćanje
6. Reklamacije
7. Servis

1. Uvjeti korištenja web stranice TiD-extra d.o.o.

Uvjeti korištenja sadržaja s portala tid-extra.hr regulirani su ovim Uvjetima korištenja sadržaja i smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati s Uvjetima korištenja sadržaja koji su na snazi, te da su ih razumjeli i prihvatili u cijelosti. Ova stranica je u vlasništvu tvrtke TiD-Extra d.o.o. Slatine 6, 40315 Mursko Središće. OIB: 95460557222 u daljnjem kontekstu tid-extra.hr.
Uvjeti korištenja sadržaja
Korištenjem sadržaja ove web stranice smatra se da su korisnici upoznati s ovim uvjetima i svim rizicima koji nastaju iz korištenja ove web stranice te prihvaćaju koristiti sadržaj ove web stranice isključivo u nekomercijalne svrhe, za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost. TiD - extra d.o.o. se ne može se smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu nastalu korištenjem bilo kojeg dijela sadržaja. Tid-extra d.o.o. polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne, vizualne, baze podataka i programerski kod). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela web stranice bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava tid-extra.hr i podložno je tužbi.
Informacije i slike na internet stranici tid-extra.hr informativnog su sadržaja i TiD-extra d.o.o. zadržava pravo promjene ili ukidanja bilo kojeg sadržaja na portalu bez prethodne najave. TiD-extra d.o.o. ne odgovara ni za kakve posljedice prouzrokovane promjenama sadržaja. TiD-extra d.o.o. također nije odgovoran za eventualne štete nastale zbog tipografskih pogrešaka.
Internet stranica tid-extra.hr sastoji se od vlastitih sadržaja, sadržaja poslovnih partnera i dobavljača, sadržaja kreiranih od strane posjetitelja, te linkova na vanjske stranice. TiD-extra d.o.o. nema nadzor nad sadržajem vanjskih stranica, te se u potpunosti odriče svake odgovornosti vezane uz sadržaj na web stranicama kreiranim od strane trećih osoba.
Poslovni odnos između posjetitelja i oglašivača na ovoj internetskoj stranici isključivo je stvar poslovnog dogovora posjetitelja i oglašivača. TiD-extra d.o.o. ne snosi odgovornost ni za kakvu štetu nastalu oglašavanjem na svom portalu, niti za štetu nastalu korištenjem poslovnih oglasa objavljenih na ovoj stranici.
Ovaj portal poštuje privatnost svojih korisnika i posjetitelja portala. Podaci o korisniku neće biti dostupni trećoj strani osim u slučaju kada je takva obaveza regulirana zakonom. TiD-extra d.o.o. može u skladu sa zakonom prikupljati određene podatke o korisnicima dobivene tijekom korištenja portala. Ove podatke TiD-extra d.o.o. koristi isključivo radi poboljšanja i unaprijeđena portala i njegovih sadržaja. Korisnicima portala strogo je zabranjeno:
- objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji krše postojeće hrvatske ili međunarodne zakone, sadržaja koji je uvredljiv, vulgaran, prijeteći, rasistički ili šovinistički te štetan na bilo koji drugi način
- objavljivanje, slanje i razmjena informacija za koje posjetitelj zna ili pretpostavlja da su lažne, a čije bi korištenje moglo nanijeti štetu drugim korisnicima
- lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime druge pravne ili fizičke osobe
- prikrivanje porijekla sadržaja kojeg se objavljuje ili šalje putem portala tid-extra.hr
- objavljivanje, slanje i razmjenu sadržaja koji su zaštićeni autorskim pravom
- objavljivanje, slanje i razmjena neželjenih sadržaja korisnicima bez njihovog pristanka ili traženja, ili putem obmane
- svjesno objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji sadrži viruse ili slične računalne datoteke ili programe načinjene u svrhu uništavanja ili ograničavanja rada bilo kojeg računalnog softvera i/ili hardvera i telekomunikacijske opreme
- prikupljanje, čuvanje i objavljivanje osobnih podataka drugih posjetitelja portala i korisnika

Komentari korisnika ili treće strane objavljeni na ovoj stranici ne odražavaju stav vlasnika i administratora portala. TiD-extra d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku te neće biti odgovoran za moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.


2. Učestala pitanja i jamstvo

1)Tko je ovlašteni distributer i servis za Milwaukee tool brend u Republici Hrvatskoj?
TiD-Extra d.o.o. Slatine 6, HR-40315 Mursko Središće, tel: +385 40 544 541 | fax: +385 40 544 542 Radno vrijeme: pon - pet 7:30 - 15:30 info@milwaukeetool.hr | tel: +385 40 544 541 | fax: +385 40 544 542

2) Koliko traje je osnovno jamstvo?
Osnovno jamstvo na sav alat i opremu iznosi jednu godinu.

3) Što pokriva osnovno jamstvo?
Osnovno jamstvo pokriva sve nedostatke koji su nastali prilikom tvorničkog sklapanja. Ujedno pokriva i nedostatke nastale tijekom upravljanja alatom ili opremom no pod određenim uvjetima. To jest korištenje alata i opreme prema uputama navedenim u knjižici s korisničkim uputama.

3) Što NE pokriva osnovno jamstvo?
Osnovno jamstvo NE pokriva fizička oštećenja alata, ne pokriva potrošni materijal za normalni rad alata. Neki akumulatorski i elektro alati imaju četkice, četkice ne spadaju pod jamstvo kao ni gumeni kabel recimo na električnoj brusilici. Na pojedinim alatima postoje neki dijelovi koji spadaju pod potrošne dijelove a taj potrošni materijal ne ulazi u jamstvo. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili ne postupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom.

4) Trebam li čuvati račun i jamstveni list?
Računom međusobno potvrđujemo kako smo izvršili primopredaju proizvoda ili usluge. Račun je važan, jer ima snagu ugovora između prodavača i kupca. Čuvajte i račun i jamstveni list. Bez računa i jamstvenog lista ne možete ostvariti svoje pravo na jamstvo! Česta praksa kupaca je otvaranje posebnog registratora ili omotnice u kojeg se pohranjuju svi računi i jamstva. Osim toga, uvijek možete Smartphoneom ili nekim drugim uređajem fotografirati ili skenirati račun i jamstveni list. I to može biti svojevrsna arhiva, barem kako bi vam na osnovi fotografije prodajno mjesto moglo pronaći i izdati duplikat originalnog računa.

5) Trebam li čuvati ambalažu i korisničke upute?
Originalna ambalaža proizvoda i upute vam mogu zatrebati iz više razloga. Čuvajte ih koliko god je dugo moguće. Prodajno mjesto vam je dužno uz proizvod dati korisničke upute. Ako ih niste dobili - zatražite ih na prodajnom mjestu.

6) Trebam li pročitati korisničke upute?
Tehnologije, mogućnosti i ograničenja uređaja se mijenjaju. Nešto što je možda vrijedilo za vrlo sličan proizvod prije nekoliko godina, moguće je da više ne vrijedi. I obrnuto. U uputama često možete pronaći i funkcionalnosti uređaja koje vam nisu bile bitne prilikom kupovine, a mogle bi vam biti od koristi. Potpuno iskorišten proizvod je najbolja kupovina.

7) A zbrinjavanje električnog i elektroničkog otpada?
Električni i elektronički uređaji i oprema (EE oprema) predstavljaju sve proizvode koji su za svoje pravilno djelovanje ovisni o električnoj energiji ili elektromagnetskim poljima, kao i oprema za proizvodnju, prijenos i mjerenje struje, te je namijenjena korištenju pri naponu koji ne prelazi 1.000 V za izmjeničnu i 1.500 V za istosmjernu struju. Kada posjednik električnog ili elektroničkog uređaja odluči isti odbaciti, bilo zbog kvara ili zamjene za novi, bolji uređaj, tada taj uređaj postaje električni odnosno elektronički otpad (EE otpad).

8) Kako odlagati EE otpad?
U Republici Hrvatskoj postoji organizirani besplatni sustav zbrinjavanja EE otpada putem ovlaštenih sakupljača. Besplatan odvoz svih vrsta EE otpada na cijelom području Republike Hrvatske možete naručiti na nekoliko načina:
pozivom na besplatni telefon 0800 444 110 (radnim danom od 8-16 sati)
preko SMS-a na broj 098 444 110
unosom naloga na web stranici www.eeotpad.com
putem elektroničke pošte prijava@eeotpad.com
Također, EE otpad možete i osobno odvesti u najbliže reciklažno dvorište reciklažna dvorišta - sabirni centri.

9) Što je to produženo jamstvo?
TiD-extra d.o.o. nudi produženu jamstvo za akumulatorski i elektro alat u ukupnom trajanju od 3 godine jedino u slučaju da korisnik/krajnji kupac registrira alat, ne kasnije 30 dana od datuma kupnje (datum na računu kupca).

10) Gdje se može napraviti registracija za produženo jamstvo?
Registracija se vrši putem ovog linka niže , koji je naveden i u papirima koju idu uz alat. https://extension.milwaukeetool.eu/hr/home.htm?territory=74

11) Što pokriva produženo jamstvo?
Pokriva iste stvari kao i osnovno jamstvo.

12) Koliko traje produženo jamstvo?
Produženo jamstvo traje dodatne dvije godine (ukupno 3 godine) no isključivo na elektro i aku alat.

13) Kada se ne priznaje produženo jamstvo?
U slučaju da se registracija dogodila nakon 30 dana od dana kupnje produženo jamstvo se ne priznaje.

14) Što se sve gleda prilikom zaprimanja u servis?
Potrebita dokumentacija za ostvarivanje prava na garanciju koja uključuje garantni list, račun i validni list produžene garancije (molimo Vas ne slati alat ako je u jamstvu bez potrebne dokumentacije ). Vanjski izgled alata, vidljiva napuknuća, oštećenja i slične oznake nepravilne uporabe alata ili preopterećenja, ako ne postoji vidljiva vanjska oznaka sa serijskim brojem (naljepnica) ili vidljiva unutarnja oznaka sa serijskim brojem (naljepnica) mi alat ne preuzimamo na servis ni u kom slučaju. Jedino ovlašteni servis smije otvarati alat da provjeri unutarnju garancijsku naljepnicu.

15) Što se sve gleda prilikom servisiranja/defektaže?
Unutarnji izgled alata, vidljiva napuknuća, oštećenja I slične oznake nepravilne uporabe alata ili preopterećenja ili prijašnji neovlašteni pokušaj otvaranja alata. Imajte na umu da postoje alati koji bi trebali biti "redovno" servisirani prema samoj indikaciji na alatu. I postoje alati koji nemaju indikaciju no korisnik sam mora voditi brigu da nakon godine dana pošalje alat na servis. Naravno svaki alat je odlično dokumentiran i molimo Vas da pročitajte dostavljene upute za korištenje. Postoji mogućnost da se prizna i djelomična garancija, primjera radi, neki unutrašnji element je neispravan ali nije izazvan vanjskim oštećenjem. Tako da ponekad alat može doći na servis sa vidljivim napuknućem od pada primjerice ali to nije nužno rezultat kvara elektronike, nadasve opet sve ovisi od defektaže ovlaštenog servisera.

16) Koja je cijena defektaže/servisiranja?
Uz svu potrebitu dokumentaciju cijena defektaže je besplatna. U slučaju da korisnik/kupac ne priloži potrebitu dokumentaciju cijena jednog sata defektaže ili servisiranja iznosi 120 kn bez PDV-a. Minimalna jedinica trajanja je jedan sat.

17) Ako se utvrdi da zaprimljen alat ne ulazi u jamstvo a kupac/korisnik ne prihvaća cijenu popravka?
Ako kupac nakon slanja uređaja na servis, te izvršene defektaže ne prihvaća cijenu servisa IZVAN GARANTNOG ROKA, uređaj se kupcu vrača u RASTAVLJENOM STANJU !

18) Tko snosi trošak prijevoza u jamstvenom roku?
Trošak prijevoza od kupca do najbližeg ovlaštenog servisa i natrag snosi tvrtka TiD-Extra d.o.o. Stoga Vas molimo najavite Vaš servis da bi mogli poslati kurirsku službu za preuzimanje uređaja na željenoj adresi unutar Republike Hrvatske.


3. Otkazivanje i vraćanje narudžbe

Imate pravo na puni povrat novca ako kupljenu robu vratite u roku od 14 dana nakon primitka robe. Možete to učiniti iz bilo kojeg razloga, Čak i ako ste se jednostavno predomislili.
Razdoblje od 14 dana ne primjenjuje se na sljedeće:
*Robu po specijalnoj narudžbi izraženu za određenu osobu/tvrtku na osnovi pismene ponude.
*Hitne popravke ako pozovete servisera da izvrši popravak na vašoj lokaciji, ne možete otkazati posao nakon što ste se već pismeno dogovorili o usluzi i terminu.

Kako otkazati kupnju?
Rok za povrat istječe 7 radnih dana nakon dana primitka robe. Za ugovore o uslugama rok istječe 14 radnih dana nakon datuma sklapanja ugovora.
Nekorištenu robu morate vratiti u roku od 14 dana nakon što ste primili robu i obavijestili o odustajanju od kupnje i kao prilog dužni ste poslati pisanu izjavu poštom sa povratnicom, telefonskim pozivom ili osobnom dostavom na adresu prodavatelja.
TiD-extra d.o.o. vam mora vratiti novac u roku od 14 dana od primitka vaše obavijesti o otkazivanju, samo uz predočenje dokaza o povratu robe (povratnica).
U povrat novca su uključeni i svi troškovi dostave koje ste platili pri kupnji. TiD-extra d.o.o. ne snosi troškove povrata robe a kupac je dužan dostaviti robu sa troškom povratnice.
Trgovac bi vas trebao obavijestiti da morate platiti troškove povrata robe. Ako trgovac to propusti učiniti, on će snositi trošak. Ne morate platiti nikakve druge naknade o kojima niste bili obaviješteni.
Trgovac vam mora dati barem procjenu troškova povrata robe. TiD-extra d.o.o. procjenjuje da veći paketi iznose i do 112.54kn. Ujedno Vas molimo da pri povratu priložite rukom ispunjeni OBRAZAC za jednostrani raskid o kupnji proizvoda ili usluga web shopa sklopljenog putem Internet narudžbe.




4. Dostava

Dostava za kupljenu robu je osigurana na području cijele Hrvatske, te se obavlja u roku 2-5 radnih dana, uključujući i otoke. Obavlja je naš vanjski partner specijaliziran za dostave.


5. Plaćanje

Plaćanje se vrši isključivo virmanski i internetskim bankarstvom na žiro račun naveden u ponudi generiran od strane naših komercijalista.


6. Reklamacije

Ukoliko se utvrdi da je prilikom kupnje proizvod imao skriveni nedostatak ili oštećenje, zamijeniti ćemo Vam oštećeni za novi alat. Tehnički proizvod s nedostatkom/neispravan mora dobiti od ovlaštenog servisera "potvrdu o neispravnosti i nepopravljivosti". Na temelju te potvrde, a u jamstvenom roku ostvarujete pravo na novi proizvod.


7. Servis

TiD-Extra d.o.o. je ovlašteni servis za Milwaukee brand. Obavljamo kompletni servis u jamstvenom i izvan jamstvenog roka za električne i akumulatorske alate. U cilju pružanja najkvalitetnijeg servisa ustrojili smo poseban tim visoko kvalificiranih stručnjaka koji posjeduju sve Milwaukee Tool certifikate. Od strane proizvođača opremljeni smo svim alatima i alatnim dodatcima potrebnim za profesionalan servis, kojim vrijeme čekanja na popravak smanjuje na minimum. Osiguravamo SAMO originalne rezervne dijelove!
Uz brojne prednosti vršimo i uslugu "on site" edukacije korisnika.

Naše informacije

TiD-extra d.o.o., HR – 40315 Mursko Središće, Slatine 6, p.p. 9
Tel: +385 40 543 991 Komercijala: + 385 40 544 514 Financije: + 385 40 544 515 Fax: +385 40 544 542

Upisan u registarski sud u Varaždinu rješenjem broj: : Tt-95/2013-2\nOsn. kapital: 20200,00 kn
Uprava: D. Jurinić, T. Fučko OIB: 95460557222 VAT: HR95460557222 MBS: 0525928

 f  y  g  INSTAGRAM

Transakcijski računi:
Zagrebačka banka: IBAN HR58 2360000 1101217628
Splitska bankla: IBAN HR73 2330003 1153525396

PRIJAVITE SE ZA PRIMANJE NEWSLETTERA
 

Molimo potvrdite da pristajete na primanje novosti i poslovnih obavijesti putem: