fbpx
Want to try our tool?

Pretražite našu stranicu

  1. Uvjeti korištenja web stranice TiD-extra d.o.o.
  2. Ucestala pitanja i jamstvo
  3. Otkazivanje i vracanje narudžbe
  4. Dostava
  5. Placanje
  6. Reklamacije
  7. Servis

 

1.  Uvjeti korištenja web stranice TiD-extra d.o.o.

Uvjeti korištenja sadržaja s portala tid-extra.hr regulirani su ovim Uvjetima korištenja sadržaja i smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati s Uvjetima korištenja sadržaja koji su na snazi, te da su ih razumjeli i prihvatili u cijelosti. Ova stranica je u vlasništvu tvrtke TiD-Extra d.o.o. Slatine 6, 40315 Mursko Središce. OIB: 95460557222 u daljnjem kontekstu tid-extra.hr.

Uvjeti korištenja sadržaja

Korištenjem sadržaja ove web stranice smatra se da su korisnici upoznati s ovim uvjetima i svim rizicima koji nastaju iz korištenja ove web stranice te prihvacaju koristiti sadržaj ove web stranice iskljucivo u nekomercijalne svrhe, za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost. TiD - extra d.o.o. se ne može se smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu nastalu korištenjem bilo kojeg dijela sadržaja. Tid-extra d.o.o. polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne, vizualne, baze podataka i programerski kod). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela web stranice bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava tid-extra.hr i podložno je tužbi.

Informacije i slike na internet stranici tid-extra.hr informativnog su sadržaja i TiD-extra d.o.o. zadržava pravo promjene ili ukidanja bilo kojeg sadržaja na portalu bez prethodne najave. TiD-extra d.o.o. ne odgovara ni za kakve posljedice prouzrokovane promjenama sadržaja. TiD-extra d.o.o. takoder nije odgovoran za eventualne štete nastale zbog tipografskih pogrešaka.

Internet stranica tid-extra.hr sastoji se od vlastitih sadržaja, sadržaja poslovnih partnera i dobavljaca, sadržaja kreiranih od strane posjetitelja, te linkova na vanjske stranice. TiD-extra d.o.o. nema nadzor nad sadržajem vanjskih stranica, te se u potpunosti odrice svake odgovornosti vezane uz sadržaj na web stranicama kreiranim od strane trecih osoba.

Poslovni odnos izmedu posjetitelja i oglašivaca na ovoj internetskoj stranici iskljucivo je stvar poslovnog dogovora posjetitelja i oglašivaca. TiD-extra d.o.o. ne snosi odgovornost ni za kakvu štetu nastalu oglašavanjem na svom portalu, niti za štetu nastalu korištenjem poslovnih oglasa objavljenih na ovoj stranici.

Ovaj portal poštuje privatnost svojih korisnika i posjetitelja portala. Podaci o korisniku nece biti dostupni trecoj strani osim u slucaju kada je takva obaveza regulirana zakonom. TiD-extra d.o.o. može u skladu sa zakonom prikupljati odredene podatke o korisnicima dobivene tijekom korištenja portala. Ove podatke TiD-extra d.o.o. koristi iskljucivo radi poboljšanja i unaprijedena portala i njegovih sadržaja.

Korisnicima portala strogo je zabranjeno:

- objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji krše postojece hrvatske ili medunarodne zakone, sadržaja koji je uvredljiv, vulgaran, prijeteci, rasisticki ili šovinisticki te štetan na bilo koji drugi nacin

- objavljivanje, slanje i razmjena informacija za koje posjetitelj zna ili pretpostavlja da su lažne, a cije bi korištenje moglo nanijeti štetu drugim korisnicima

- lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime druge pravne ili fizicke osobe

- prikrivanje porijekla sadržaja kojeg se objavljuje ili šalje putem portala tid-extra.hr

- objavljivanje, slanje i razmjenu sadržaja koji su zašticeni autorskim pravom

- objavljivanje, slanje i razmjena neželjenih sadržaja korisnicima bez njihovog pristanka ili traženja, ili putem obmane

- svjesno objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji sadrži viruse ili slicne racunalne datoteke ili programe nacinjene u svrhu uništavanja ili ogranicavanja rada bilo kojeg racunalnog softvera i/ili hardvera i telekomunikacijske opreme

- prikupljanje, cuvanje i objavljivanje osobnih podataka drugih posjetitelja portala i korisnika

Komentari korisnika ili trece strane objavljeni na ovoj stranici ne odražavaju stav vlasnika i administratora portala. TiD-extra d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku te nece biti odgovoran za moguce posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

2.  Ucestala pitanja i jamstvo

1)Tko je ovlašteni distributer i servis za Milwaukee tool brend u Republici Hrvatskoj?

TiD-Extra d.o.o. Slatine 6, HR-40315 Mursko Središce,
tel: +385 40 544 541 | fax: +385 40 544 542
Radno vrijeme: pon - pet 7:30 - 15:30
[email protected] | tel: +385 40 544 541 | fax: +385 40 544 542

2) Koliko traje je osnovno jamstvo?
Osnovno jamstvo na sav alat i opremu iznosi jednu godinu.

3) Što pokriva osnovno jamstvo?
Osnovno jamstvo pokriva sve nedostatke koji su nastali prilikom tvornickog sklapanja. Ujedno pokriva i nedostatke nastale tijekom upravljanja alatom ili opremom no pod odredenim uvjetima. To jest korištenje alata i opreme prema uputama navedenim u knjižici s korisnickim uputama.

3) Što NE pokriva osnovno jamstvo?
Osnovno jamstvo NE pokriva fizicka oštecenja alata, ne pokriva potrošni materijal za normalni rad alata. Neki akumulatorski i elektro alati imaju cetkice, cetkice ne spadaju pod jamstvo kao ni gumeni kabel recimo na elektricnoj brusilici. Na pojedinim alatima postoje neki dijelovi koji spadaju pod potrošne dijelove a taj potrošni materijal ne ulazi u jamstvo. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili ne postupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom.

4) Trebam li cuvati racun i jamstveni list?
Racunom medusobno potvrdujemo kako smo izvršili primopredaju proizvoda ili usluge. Racun je važan, jer ima snagu ugovora izmedu prodavaca i kupca. Cuvajte i racun i jamstveni list. Bez racuna i jamstvenog lista ne možete ostvariti svoje pravo na jamstvo! Cesta praksa kupaca je otvaranje posebnog registratora ili omotnice u kojeg se pohranjuju svi racuni i jamstva. Osim toga, uvijek možete Smartphoneom ili nekim drugim uredajem fotografirati ili skenirati racun i jamstveni list. I to može biti svojevrsna arhiva, barem kako bi vam na osnovi fotografije prodajno mjesto moglo pronaci i izdati duplikat originalnog racuna.

5) Trebam li cuvati ambalažu i korisnicke upute?
Originalna ambalaža proizvoda i upute vam mogu zatrebati iz više razloga. Cuvajte ih koliko god je dugo moguce. Prodajno mjesto vam je dužno uz proizvod dati korisnicke upute. Ako ih niste dobili - zatražite ih na prodajnom mjestu.

6) Trebam li procitati korisnicke upute?
Tehnologije, mogucnosti i ogranicenja uredaja se mijenjaju. Nešto što je možda vrijedilo za vrlo slican proizvod prije nekoliko godina, moguce je da više ne vrijedi. I obrnuto. U uputama cesto možete pronaci i funkcionalnosti uredaja koje vam nisu bile bitne prilikom kupovine, a mogle bi vam biti od koristi. Potpuno iskorišten proizvod je najbolja kupovina.

7) A zbrinjavanje elektricnog i elektronickog otpada?
Elektricni i elektronicki uredaji i oprema (EE oprema) predstavljaju sve proizvode koji su za svoje pravilno djelovanje ovisni o elektricnoj energiji ili elektromagnetskim poljima, kao i oprema za proizvodnju, prijenos i mjerenje struje, te je namijenjena korištenju pri naponu koji ne prelazi 1.000 V za izmjenicnu i 1.500 V za istosmjernu struju. Kada posjednik elektricnog ili elektronickog uredaja odluci isti odbaciti, bilo zbog kvara ili zamjene za novi, bolji uredaj, tada taj uredaj postaje elektricni odnosno elektronicki otpad (EE otpad).

8) Kako odlagati EE otpad?
U Republici Hrvatskoj postoji organizirani besplatni sustav zbrinjavanja EE otpada putem ovlaštenih sakupljaca.

Besplatan odvoz svih vrsta EE otpada na cijelom podrucju Republike Hrvatske možete naruciti na nekoliko nacina:

pozivom na besplatni telefon 0800 444 110 (radnim danom od 8-16 sati)
preko SMS-a na broj 098 444 110
unosom naloga na web stranici www.eeotpad.com
putem elektronicke pošte [email protected]
Takoder, EE otpad možete i osobno odvesti u najbliže reciklažno dvorište reciklažna dvorišta - sabirni centri. 

9) Što je to produženo jamstvo?
TiD-extra d.o.o. nudi produženu jamstvo za akumulatorski i elektro alat u ukupnom trajanju od 3 godine jedino u slucaju da korisnik/krajnji kupac registrira alat, ne kasnije 30 dana od datuma kupnje (datum na racunu kupca).

10) Gdje se može napraviti registracija za produženo jamstvo?
Registracija se vrši putem ovog linka niže , koji je naveden i u papirima koju idu uz alat.
REGISTRACIJSKU STRANICU ZA PRODULJENO JAMSTVO ZA MILWAUKEE: 

https://extension.milwaukeetool.eu/hr/home.htm?territory=74



11) Što pokriva produženo jamstvo?
Pokriva iste stvari kao i osnovno jamstvo.

12) Koliko traje produženo jamstvo?
Produženo jamstvo traje dodatne dvije godine (ukupno 3 godine) no iskljucivo na elektro i aku alat.

13) Kada se ne priznaje produženo jamstvo?
U slucaju da se registracija dogodila nakon 30 dana od dana kupnje produženo jamstvo se ne priznaje.

14) Što se sve gleda prilikom zaprimanja u servis?
Potrebita dokumentacija za ostvarivanje prava na garanciju koja ukljucuje garantni list, racun i validni list produžene garancije (molimo Vas ne slati alat ako je u jamstvu bez potrebne dokumentacije ). Vanjski izgled alata, vidljiva napuknuca, oštecenja i slicne oznake nepravilne uporabe alata ili preopterecenja, ako ne postoji vidljiva vanjska oznaka sa serijskim brojem (naljepnica) ili vidljiva unutarnja oznaka sa serijskim brojem (naljepnica) mi alat ne preuzimamo na servis ni u kom slucaju. Jedino ovlašteni servis smije otvarati alat da provjeri unutarnju garancijsku naljepnicu.

15) Što se sve gleda prilikom servisiranja/defektaže?
Unutarnji izgled alata, vidljiva napuknuca, oštecenja I slicne oznake nepravilne uporabe alata ili preopterecenja ili prijašnji neovlašteni pokušaj otvaranja alata. Imajte na umu da postoje alati koji bi trebali biti "redovno" servisirani prema samoj indikaciji na alatu. I postoje alati koji nemaju indikaciju no korisnik sam mora voditi brigu da nakon godine dana pošalje alat na servis. Naravno svaki alat je odlicno dokumentiran i molimo Vas da procitajte dostavljene upute za korištenje. Postoji mogucnost da se prizna i djelomicna garancija, primjera radi, neki unutrašnji element je neispravan ali nije izazvan vanjskim oštecenjem. Tako da ponekad alat može doci na servis sa vidljivim napuknucem od pada primjerice ali to nije nužno rezultat kvara elektronike, nadasve opet sve ovisi od defektaže ovlaštenog servisera.

16) Koja je cijena defektaže/servisiranja?
Uz svu potrebitu dokumentaciju cijena defektaže je besplatna. U slucaju da korisnik/kupac ne priloži potrebitu dokumentaciju cijena jednog sata defektaže ili servisiranja iznosi 120 kn bez PDV-a. Minimalna jedinica trajanja je jedan sat.

17) Ako se utvrdi da zaprimljen alat ne ulazi u jamstvo a kupac/korisnik ne prihvaca cijenu popravka?
Ako kupac nakon slanja uredaja na servis, te izvršene defektaže ne prihvaca cijenu servisa IZVAN GARANTNOG ROKA, uredaj se kupcu vraca u RASTAVLJENOM STANJU !

18) Tko snosi trošak prijevoza u jamstvenom roku?
Trošak prijevoza od kupca do najbližeg ovlaštenog servisa i natrag snosi tvrtka TiD-Extra d.o.o. Stoga Vas molimo najavite Vaš servis da bi mogli poslati kurirsku službu za preuzimanje uredaja na željenoj adresi unutar Republike Hrvatske.


3. Otkazivanje i vracanje narudžbe

Imate pravo na puni povrat novca ako kupljenu robu vratite u roku od 14 dana nakon primitka robe. Možete to uciniti iz bilo kojeg razloga, Cak i ako ste se jednostavno predomislili.
Razdoblje od 14 dana ne primjenjuje se na sljedece:
*Robu po specijalnoj narudžbi izraženu za odredenu osobu/tvrtku na osnovi pismene ponude.
*Hitne popravke ako pozovete servisera da izvrši popravak na vašoj lokaciji, ne možete otkazati posao nakon što ste se vec pismeno dogovorili o usluzi i terminu.

Kako otkazati kupnju?
Rok za povrat istjece 7 radnih dana nakon dana primitka robe. Za ugovore o uslugama rok istjece 14 radnih dana nakon datuma sklapanja ugovora.
Nekorištenu robu morate vratiti u roku od 14 dana nakon što ste primili robu i obavijestili o odustajanju od kupnje i kao prilog dužni ste poslati pisanu izjavu poštom sa povratnicom, telefonskim pozivom ili osobnom dostavom na adresu prodavatelja.
TiD-extra d.o.o. vam mora vratiti novac u roku od 14 dana od primitka vaše obavijesti o otkazivanju, samo uz predocenje dokaza o povratu robe (povratnica).
U povrat novca su ukljuceni i svi troškovi dostave koje ste platili pri kupnji. TiD-extra d.o.o. ne snosi troškove povrata robe a kupac je dužan dostaviti robu sa troškom povratnice.
Trgovac bi vas trebao obavijestiti da morate platiti troškove povrata robe. Ako trgovac to propusti uciniti, on ce snositi trošak. Ne morate platiti nikakve druge naknade o kojima niste bili obaviješteni.
Trgovac vam mora dati barem procjenu troškova povrata robe. TiD-extra d.o.o. procjenjuje da veci paketi iznose i do 112.54kn. Ujedno Vas molimo da pri povratu priložite rukom ispunjeni OBRAZAC za jednostrani raskid o kupnji proizvoda ili usluga web shopa sklopljenog putem Internet narudžbe.




4. Dostava

Dostava za kupljenu robu je osigurana na podrucju cijele Hrvatske, te se obavlja u roku 2-5 radnih dana, ukljucujuci i otoke. Obavlja je naš vanjski partner specijaliziran za dostave.


5. Placanje

Placanje se vrši iskljucivo virmanski i internetskim bankarstvom na žiro racun naveden u ponudi generiran od strane naših komercijalista.


6. Reklamacije

Ukoliko se utvrdi da je prilikom kupnje proizvod imao skriveni nedostatak ili oštecenje, zamijeniti cemo Vam ošteceni za novi alat. Tehnicki proizvod s nedostatkom/neispravan mora dobiti od ovlaštenog servisera "potvrdu o neispravnosti i nepopravljivosti". Na temelju te potvrde, a u jamstvenom roku ostvarujete pravo na novi proizvod.


7. Servis

TiD-Extra d.o.o. je ovlašteni servis za Milwaukee brand. Obavljamo kompletni servis u jamstvenom i izvan jamstvenog roka za elektricne i akumulatorske alate. U cilju pružanja najkvalitetnijeg servisa ustrojili smo poseban tim visoko kvalificiranih strucnjaka koji posjeduju sve Milwaukee Tool certifikate. Od strane proizvodaca opremljeni smo svim alatima i alatnim dodatcima potrebnim za profesionalan servis, kojim vrijeme cekanja na popravak smanjuje na minimum. Osiguravamo SAMO originalne rezervne dijelove!
Uz brojne prednosti vršimo i uslugu "on site" edukacije korisnika.

Naše informacije

TiD-extra d.o.o.

Veleprodaja: Globetka 6, Cakovec Tel: +385 40 543 991 Tel: + 385 40 544 514 e-mail: [email protected]

Servis: Slatine 6, Mursko Središce Tel: +385 40 544 542  Financije: +385 40 544 515 e-mail: [email protected]

Upisan u registarski sud u Varaždinu rješenjem broj: Tt-95/2013-2\n

Osn. kapital: 50500,00 kn

Uprava: T.Fucko, D.Jurinic, D.Toplek

OIB: 95460557222

VAT: HR95460557222 MBS: 0525928

 f  y  g  INSTAGRAM

Transakcijski racuni:
Zagrebacka banka: IBAN HR58 2360000 1101217628
Splitska banka: IBAN HR73 2330003 1153525396

PRIJAVITE SE ZA PRIMANJE NEWSLETTERA
 

Molimo potvrdite da pristajete na primanje novosti i poslovnih obavijesti putem:

 

 

 

 Energetska obnova zgrade gospodarskog subjekta TiD-extra d.o.o. na adresi Slatine 6, Mursko Središce

EU fondovi

 

Poboljšanje konkurentnosti i ucinkovitosti gospodarskog subjekta TiD-extra d.o.o. kroz unaprijedenje informacijske i komunikacijske tehnologije

EU fondovi